Korzystamy z plików cookies zapisujących dane użytkownika. Przeglądając naszą stronę wyrażasz zgodę na ich używanie. Według obecnie obowiązujących przepisów prawa możesz je wyłączyć zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej »
zamknij
PLFRUAUK
BORT PTTK w Lublinie

Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego PTTK w Lublinie

0331.JPG
BANER1.jpg
strona.jpg
0331.JPG
BANER3.jpg
strona.jpg
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Oddział Miejski PTTK 
Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego
ul. Krakowskie Przedmieście 78
20-076 Lublin
tel.: 81 532 87 04
tel.: 81 532 37 58
telefon alarmowy (24h): 513 767 432
WhatsApp: +48 513 767 432

e-mail: biuro@bortpttklublin.pl 

 

Biuro czynne:

pon-pt: 9:00 - 17:00

 

 

więcej

LKS
LKT

GRA MIEJSKA Z PRZEWODNIKIEM


GRA MIEJSKA Z PRZEWODNIKIEM

"LUBELSKI SZLAK NIEPODLEGŁOŚCI”

 

     Gra uwzględnia obiekty i miejsca na Starym Mieście i w Śródmieściu związane z żołnierzami konspiracyjnej Polskiej Organizacji Wojskowej, Legionów Polskich i Józefem Piłsudskim. Szlak rozpoczyna się przy Pomniku Obrońców Lwowa i prowadzi do Komendy Legionów przy ul. Dominikańskiej, następnie siedziby POW przy ul. Złotej 2 (kamienica Arnsztajnów), Pl. Katedralnego – miejsca defilady oddziałów legionowych w dniach 30 lipca i oddziałów POW 3 sierpnia 1915 roku, do tablic poświęconych legionistom na Ratuszu, domu legionisty, pisarza Andrzeja Struga przy Krakowskim Przedmieściu 38, lazaretu legionowego przy ul. Namiestnikowskiej, do miejsca, gdzie stał hotel „Victoria” przy Krakowskim Przedmieściu, w którym zatrzymywał się Józef Piłsudski, odwiedzający Lublin w latach 1902, 1915-1920, 1924, a na zakończenie do Pomnika Marszałka Józefa Piłsudskiego i Pomnika Nieznanego Żołnierza na Placu Litewskim oraz do Pałacu Lubomirskich, będącego w latach 1815 – 1915 siedzibą gubernatora rosyjskiego, w latach 1915 - 1918 – siedzibą generalnego gubernatora austriackiego, a w odrodzonej Ojczyźnie – miejscem pierwszego posiedzenia niepodległego rządu Ignacego Daszyńskiego w dniu 7 listopada 1918 r.

     Uczestnicy dzielą się na grupy. Każda grupa otrzymuje kartę gry z 12 zadaniami. Wszyscy uczestnicy gry z towarzyszącym im przewodnikiem przechodzą od punktu nr 1 do punktu nr 6, słuchając opowieści o obiektach i legionistach oraz wykonując powierzone im zadania. Z punktu nr 6 wyruszają bez przewodnika, docierając do kolejnych punktów nr 7, 8, 9 według wskazówek podanych w karcie gry. Do punktów nr 10, 11 i 12 docierają z przewodnikiem, wykonując zadania.

 

Gra przeznaczona jest dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych. 

Czas trwania ok. 2,5 godziny.

 

Cena: 450 zł – od grupy

Grupa maks. 30 osób.

Dla każdego uczestnika niespodzianka.